2010. január 24., vasárnap

Joghurtos gyümölcs

Joghurtos gyümölcs



Gyors,könnyű,egészséges desszert s még nagyon finom is.Ezért kerül gyakran asztalunkra.S azért mert szinte mindig van hozzá alapanyag itthon,így bármikor el tudom készíteni.S megunhatatlan,hiszen a természet rengeteg friss gyümölccsel ajándékoz meg bennünket tavasztól őszig.De télen is van miből válogatni...S hát így a gyerekek s a gyümölcskerülő felnőttek is úgy jutnak vitaminhoz,hogy még ízlik is nekik amit esznek (tapasztaltam).Én ma körtével készítettem,de így tél derekán lehet még ananásszal,naranccsal,mandarinnal...

Elkészítése 4 főre:meghámozom majd felkockázom két szép körtét.4 dl natúr joghurtba keverem egy narancs reszelt héjját,egy evőkanálnyi narancslevet,egy kávéskanál őrölt fahéjjat,kevés mézet és ízlés szerinti porcukrot.A poharakba rakott gyümölcsre kanalazom az öntetet.Azonnal fogyasztható.(narancslé helyett most én finom csipkebogyólikőrt tettem bele)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.