2010. május 17., hétfő

Rebarbarakrém



Közeleg a nyár.Nyár???

Pár nap és vége a májusnak,jön az első nyári hónap.Hetek óta napfürdőzünk kertészkedés,olvasgatás közben.Szerintem ezek a hetek a legkellemesebbek,ilyenkor a legjobb a szabadban lenni.Már amikor...Két napja szinte ki sem lehet menni a lakásból.Szakad az eső,s grátiszba 80-100 km-es szél szaggatja az épphogy kizöldelt lombokat,a virágba borult petúniákat.Múlt héten már nagyon ettem volna fagyit,csakhogy mifelénk cukormenteset nem lehet kapni,így leginkább akkor eszem ha itthon készítünk.Vettem is rebarbarát,epret,sárgadinnyét.Majd dühöngtem az elromlott idő miatt,s a fagyi helyett meleg teát kívántunk.Aztán mikor este a hírekben megláttam az elöntött utcákat,házakat,a kidőlt fákat mindenütt,az áram és ivóvíz nélkül maradt embereket szörnyen szégyelltem magam.Én jajgatok az idő miatt?Őszintén együttérzek mindazokkal kiknek el kellett hagyniuk otthonukat,s kívánom legyen elég erejük.Hisz rengeteg munka vár rájuk mire újra a megszokott életüket élhetik.

Rebarbarakrém


A fagylaltnak szánt gyümölcsökből készítettem:3 szál megtisztított rebarbarát, fél sárgadinnyét összeturmixoltam folyékony édesítővel és 3 dl mascarponéval.Nem lett teljesen krémes,voltak benne apró gyümölcsdarabok,de szerintem így sokkal finomabb.Tetejét egy-egy eperrel,és citromfűlevéllel díszítettem.4 adag lett belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.