2010. június 1., kedd

Gyümölcsös ivójoghurt

Gyümölcsös ivójoghurt



Régebben szinte hetente készítettem egy üvegnyit.Aztán elmaradt,s elfelejtődött...Mígnem  minap a férjemnek eszébe jutott a piacon vásárolt gyümölcsök láttán.
Télen is elkészíthető de ilyenkor hetente más és más friss gyümölcsből változatosabb.Ha előrelátó vagyok házi joghurtból készítem.Kis üvegeke töltve tízórai mellé is csomagolható.

Most 3dl natúr joghurba 2 megtisztított rebarbaraszárat,kb 15 dkg epret,egy narancs kifacsart levét,negyed vaníliarúd kikapart belsejét,2 evőkanál mézet s kevés édesítőszert tettem,majd  alaposan összedolgoztam a turmixgéppel.
Nyáron még több gyümölcslével,néhány jégkockával turmixolva isteni délutáni hűsítő.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.