2010. november 8., hétfő

Tonhalas tésztasaláta

Nem lehet megunni



Szerintem minden háziasszony tarsolyában lapulnak olyan ételek,melyek mindig osztatlan sikert aratnak,amivel lehetetlen mellényúlni.Ez a saláta nálunk szép lassan kinőtte magát a toplistás ételek közé.Készítettem már a nyári forróságban ebéd gyanánt vagy a férjemnek mikor egész nap úton volt a déli szendvics helyett s másnapra váratlanul bejelentkező vendégeknek...S ha iskolás gyerekem lenne olyan napokra is elkészíteném mikor nem vagyok otthon a hazaérkezésekor.Ugyanis nem kell melegíteni,tápláló és egészséges.
Jómagam egy vendégségben kóstoltam először,de azzal valami nem stimmelt.Ennek ellenére mivel az ötlet tetszett  elkészítettem otthon a saját verziómat.Azóta sem tudom,hogy azzal mi volt a baj,mert szerintem abszolút elronthatatlan,kezdők is nyugodtan elkészíthetik. 

Tonhalas tésztasaláta



Hozzávalók:

20-25 dkg csavart tészta
2 doboz tonhalkonzerv(nekem bevált az aprított,olajban eltett Aldis,ami megfizethető)
1 kis doboz natúr joghurt
2 ek.majonéz
1 közepes fej lilahagyma
4-5 gerezd fokhagyma
8-10 szem olajbogyó
1 kis doboz kukoricakonzerv
hűtőben fellelhető zöldségek:kígyóuborka,zöldpaprika,kaliforniai paprika,paradicsom

A tésztát kifőzöm,lecsepegtetem kevés olívaolajjal meglocsolom,s hagyom kihűlni.A tonhal és a kukoricakozervet szintén lecsepegtetem.A lilahagymát  felkockázom,a fokhagymát áttöröm.A zöldségekből kis kockákra vágok egy-egy maroknyit.Nagy tálban elkeverem a joghurtot a majonézzel,kevés sóval és frissen őrölt borssal.Beleforgatom az összes hozzávalót,s hűtőben legalább fél napig állni hagyom.4 nagy adag lesz belőle.

1 megjegyzés:

Verus írta...

Felvettem a kedvencek közé :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.