2011. február 3., csütörtök

Vargányás burgonyapüré

Újragondolt krumplipüré

Én szerettem a tejjel,vajjal kikevert édeskés pürét.A férjem viszont nem.Aztán kompromisszumként megszületett az olívaolajjal,fokhagymával kikevert sós változat.Ezt a húgom felturbózta némi megpirított csiperke gombával.Karácsonykor volt ez az egyik köret,amivel nekünk szeretett volna kedveskedni.Nagyon ízlett,s hétvégén én is ezt készítettem a kacsasült mellé,csak vargányával.Isteni lett,szerintem hús nélkül is megállja a helyét.

Vargányás burgonyapüré



3-4 szem burgonyát felkockázva sós vízben puhára főzök,majd  áttöröm.Kb.15 dkg fagyasztott vargányát olívaolajon átpirítok,majd sózom,fehér borsot őrlök rá és 3 gerez fokhagymát reszelek bele.Végül belekeverem a gombát a burgonyába.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.