2012. december 27., csütörtök

Bécsi kuglóf

Jégbe zárva

Befagytunk.A karácsony előtt leesett hóra ónos eső jött.Mindez nyilván sokaknak kellemetlenséget okozott,de nekünk nem kellett útra kelnünk,így bosszankodás nélkül gyönyörködhettünk a jégcsapokban és a jégbe fagyott világban.Az amúgy is nyugodt utcánk a szokottnál is néptelenebb volt,autó egyáltalán nem járt.Teljesen elcsendesedett körülöttünk minden az ünnep előestéjére és első napjára.
Persze bent a lakásban délutántól már nagy volt az izgalom a gyerekek körében.Csomagokat bontogattak,játszottak.Csillagszórót gyújtottunk,énekeltünk,közösen vacsoráztunk.Együtt voltunk.
Az emlékeimben ez is egy felejthetetlen,gyönyörű karácsony marad.


 
 
 

S egy ötlet,azoknak aki nem unják a mákot az ünnepek után.Én nem sütöttem bejglit,s ,hogy legyen valami mákos ismét elkészítettem a bécsi kuglófót.Isteni.Kevés reggeli gyanánt,vagy uzsonnára,kávéval,tejjel esetleg forralt bor mellé.Recept pedig itt olvasható.


6 megjegyzés:

Éva írta...

Szívem csücske a kuglóf és ez a jégbe zárt világ is.

Gabriella írta...

Tetszik a mákos kuglóf.

Nálunk nem volt ónos eső és fagy sem, sőt, nagyon párás, sáros, enyhe idő van és volt végig az ünnepek alatt. Tetszik a fagyos fotód, nagyon.

Hankka írta...

Szépek a téli fotóid és nagyon szép a kuglófod is! :) Egy csésze tejjel milyen jólesne egy szeletke! :)

Tálaló írta...

Sokat gyönyörködtünk a jégcsapokban,mert pont a nappali ablaka fölött lógtak.És élőben még meseszerűbb volt a látvány:))

A kuglóf pedig...tényleg nagyon finom.Nekem is tej volt a kísérője egyik reggel:)

trollanyu írta...

Nem unjuk még a mákot, legalábbis én és a gyerekek, a párom nem eszi meg.Mékos gubát reggeliztem karácsonykor:) Sőt holnapra mákos nudlit kértek a gyerekek, de a kuglófod is nagyon gyönyörű, biztos, hogy ki fogom próbélni.
A jégcsapokból nekem speciel most kicist elegem van, de azért szeretek bennük gyönyörködni. Megint hóvihar van nálunk, pedig holnapra mozijegyünk van, remélem azért eljututnk:) Szép hétvégét kívánok Nektek sok szép jégcsappal:)

Tálaló írta...

Ó az enyém sem szereti a mákot...legalábbis ezt mondja,és ezért nem sütök beiglit.Ettől függetlenül ez a kuglóf nagyon csúszott:))
Megunni meg én sem tudom,a mákos nudli meg az egyik kedvencem:)

Sajnos már minden elolvadt,a jégcsapok is meg a hó is.

Azt hiszem szélcsendnek és derűsebb időnek örülnél leginkább,úgyhogy ezeket kívánom szívből.S mellé kellemes hétvégét és kikapcsolódást:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.