2013. március 11., hétfő

Ők,hárman

Ők,hárman

Jöttek,segítettek.A hívó szóra néhány perc alatt itt termettek.Bár ködösen emlékszem mindarra ami akkor történt velem,de éreztem,hogy jó kezekben vagyok.És utólag visszagondolva szinte hihetetlen milyen emberséggel,őszinte segíteniakarással tették a dolgukat.
Igaz,hogy ez a munkájuk,de példaértékű ahogy mindezt tették.Nem szeretnék újra hasonló helyzetbe kerülni,ugyanakkor megnyugvással tölt el,hogy van segítség a bajban.
Ha olykor elsüvítettek mellettem szirénázó autójukkal mindig arra az emberre gondoltam,s azért kértem áldást akihez siettek.Mostantól rájuk is mindig fogok.A földi angyalainkra.

3 megjegyzés:

N.D. írta...

igen, régebben én is mindig azt kértem magamban, hogy mentse meg a Jóisten azokat, akik a szirénázó mentőautóban utaznak. Csakhogy, sosem tudhatjuk, mi a felsőbb akarat, ezért most már így imádkozom, ha hallom a szirénát: Legyen meg a te üdvözítő akaratod!

kolozsgabi írta...

..igen, nekem is kijutott - már egy éve - ráadásul nem Magyarországon és nem én voltam a beteg. Legyen meg ....!
Már megijedtem, hogy baj van!

Tálaló írta...

N.D.én is hasonlót kívánok magamban.

Gabi,emlékszem mennyire nehéz időszak volt neked.
Lehetett volna...de csak egy erőteljes figyelmeztetést kaptam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.