2015. január 22., csütörtök

Joghurtos,zöldfűszeres salátaöntet

Meleg napok

Úgy terveztem,hogy ráérős januárnak nézek elébe.Aztán ez nem így alakul,ami persze nem panasz,sőt...
Csakhogy a fejembe vettem,hogy felforgatom a lakás minden szegletét.S ha most nem teszem meg a tavasz közeledtével már biztosan nem lesz rá időm.

Joghurtos,zöldfűszeres salátaöntet

Korábban már  írtam róla,hogy készítem a hekket,hogy finom,élvezhető legyen.Családom többi tagja leginkább sült krumplival szereti,én viszont nagy adag zöldsalátával.Főleg ilyen enyhe napokon,mert  csikorgó hidegben nekem is jobban csúsznak a nehezebb ételek.
Régebben csak olívaolajjal locsoltam meg a salátaféléket,de újabban nagyon szeretem fűszeres joghurtöntettel.Úgyhogy mostanában mindig van bekeverve a hűtőben.



Hozzávalók:

2 dl középzsíros joghurt
teáskanálnyi majonéz
só,bors
folyékony édesítő vagy porcukor
néhány csepp citromlé
kevés olívaolaj
szárított oregano és bazsalikom

Szeretem a joghurtos pohárban  összekeverni az öntetet,így még mosogatnivaló sincs utána.Azonnal is felhasználható,de sokkal finomabb,ha áll kicsit.Apróra vágott friss fűszernövényekkel még finomabb.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.