2015. július 16., csütörtök

Zabpelyhes ropogós

Változó idők

Azt hiszem szerencsés vagyok.Mert ahogy vágytam úgy alakul az életem.Persze sokat tettem érte,de azért a sors is mellettem állt.
A babaillatú évek igazán nyugodtan teltek.Aztán ahogy nyílt a kislányomnak a világ,úgy találtam én is az utamra,hogy mivel is szeretnék foglalkozni.Hiszen egy kisgyerekkel teljesen más az élet,és a régi munkám már szóba sem jöhetett.
Nekünk a tavaszi időszak  elég húzós,viszont ilyenkor nyáron csak egy-egy nap dolgozom és ez így nagyon jó.Túl vagyunk egy klassz nyaraláson a megszokott kis öblünk nyugalmában.S mivel tavaly nem tudtunk menni, most még inkább örültünk és értékeltük,hogy eljutottunk.
Remélem hosszú,szép nyár van még mindnyájunk előtt,s aki most indul nyaralni,annak itt egy gyors,laktató sós finomság az útra.

Zabpelyhes ropogós

Mivel ilyenkor nyáron nagyon korán kelek,jó ha van mit elrágcsálni a reggeli kávé mellé,hogy ne éhezzek,míg mindenki felkel.És kifejezetten alkalmas utazáskor éhségűzőnek.







Hozzávalók:


15 dkg zabpehely
15 dkg reszelt sajt
1 evőkanál pesto
1 dl olívaolaj
1 teáskanál só
1 egész tojás


A hozzávalókat összekeverem.Sütőpapírral bélelt tepsibe kanállal kis halmokat rakok,majd jól ellapítom.180°c-ra előmelegített sütőben kb.25 percig sütöm.18-20 db lesz belőle.

2 megjegyzés:

Mánia írta...

Köszönöm szépen! :)

Tálaló írta...

igazán nincs mit,egészségetekre:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.